خرید تلگرام ads

تومان ۸۰تومان ۴۰۰

اطلاعات مورد نیاز برای انجام سفارش

1- متن تبلیغ شما:

2- کانال های هدف شما:

3- تعداد دفعاتی که یک نفر بتونه تبلیغ رو ببینه:

تحویل سریع

پس از ثبت سفارش، نهایتا 1 ساعت تا 24 ساعت کاری زمان می‌برد تا سفارش شما تکمیل شود.

پشتیبانی سایت

کارشناس پشتیبانی از طریق تماس تلفنی و چت آنلاین 24 ساعته در خدمت شماست.

درخواست خرید انبوه

درصورت درخواست خرید انبوه، برای چندین کانال،‌تخفیفات ویژه نیز در نظر‌گرفته خواهد شد.

قیمت ارزان

قیمت های درج شده در هاردزون مناسبتر از همه جاست.

فهرست مطالب

سرویس تلگرام ادز (Telegram Ads) یک پلتفرم تبلیغاتی است که توسط تلگرام ارائه شده و امکان خرید بازدید را به کسب‌وکارها و برندها می‌دهد. خرید تلگرام ادز در واقع یکی از راه‌های نوین تبلیغات در تلگرام است که به کاربران، امکان به اشتراک‌گذاری کسب‌وکار خود در میان هزاران مخاطب فعال در گروه‌ها و کانال‌های مختلف را می‌دهد.

با تلگرام ادز می‌توان کمپین‌های تبلیغاتی را تنظیم و آمار دقیق و مناسبی از عملکرد آن‌ها را دریافت کرد. این پلتفرم تبلیغاتی در مقایسه با سایر پلتفرم‌ها هزینه کم‌تری داشته که برای همه کسب‌وکارها، اعم از کوچک و بزرگ، بسیار مفید واقع شده است.

مهم‌ترین کاربرد خرید بازدید تلگرام ادز

با استفاده از خرید تلگرام ادز، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند تبلیغات خود را در کانال‌ها و گروه‌های تلگرام نمایش دهند و به مخاطبان هدف دسترسی پیدا کنند. تلگرام ادز به تبلیغ‌دهندگان اجازه می‌دهد تا تبلیغات خود را به صورت متنی، تصویری یا ویدیویی منتشر کنند و با تنظیم بودجه و زمان‌بندی مناسب، بازدید و تعامل بیشتری جذب کنند.

ما بهترین سرویس را از طریق خرید تلگرام پرمیوم به شما ارائه می‌دهیم، که شامل پشتیبانی اختصاصی و بهینه‌سازی‌های مستمر جهت دریافت حداکثر تاثیر تبلیغات شما می‌شود.

مزایای خرید و استفاده از تلگرام ادز

خرید تلگرام ادز به عنوان یکی از پرکاربردترین و اثربخش‌ترین پلتفرم‌‌های تبلیغاتی، می‌تواند کسب‌وکار شما را به اوج موفقیت برساند و مزایای منحصر به فردی در اختیارتان قرار دهد:

مزایای خرید و استفاده از تلگرام ادز

دسترسی به مخاطبان و کاربران فعال

با خرید ادز تلگرام، دستیابی به میلیون‌ها کاربر فعال میسر خواهد شد که به جذب مخاطبان بیش‌تر توسط تبلیغ کنندگان منجر شده و می‌تواند برند را به شکل نتیجه‌بخشی معرفی کند.

تنوع در فرمت‌های تبلیغاتی

Telegram Ads این امکان را به کاربران می‌دهد که تبلیغات به صورت متنی، تصویری و حتی ویدئویی امکان‌پذیر باشد. منعطف‌پذیر بودن این پیام‌رسان در انتخاب فرمت‌های تبلیغاتی، به بازاریابی موثرتری منجر شده که به کسب‌و‌کارها امکان استفاده از متنوع‌ترین روش‌ها برای ارسال پیام‌های خود به مخاطبان را ارائه می‌دهد.

به عنوان مثال با خرید بوست تلگرام می‌توانید هر فرمتی که برای بازاریابی خود مهم‌تر می‌دانید را با مخاطبان به اشتراک بگذارید و تنوع بیشتری در نوع محتوا و نحوه ارائه آن داشته باشید.

ابزارهای تارگت‌گیری دقیق

با استفاده از تلگرام ادز تارگت‌گیری دقیق بر اساس ویژگی‌های کاربران مانند جنسیت، سن، مکان جغرافیایی و علایق آن‌ها میسر است. این ویژگی از هدر رفت هزینه تبلیغات جلوگیری کرده و به افزایش بهره‌وری آن کمک می‌کند. چرا که تبلیغات به دست کسانی می‌رسد که به احتمال زیاد به محصول یا خدمات شما علاقه‌مند هستند.

ارائه آمار دقیق

پلتفرم تلگرام ادز، درباره نحوه سیر روند تبلیغات، آمار دقیقی را ارائه می‌دهد. این ویژگی به اعمال بهترین استراتژی‌های تبلیغاتی در ارائه بهترین و دقیق‌ترین تحلیل در داده‌ها برای بهینه‌سازی تبلیغات، کمک می‌کند.

هزینه مقرون به صرفه

تلگرام ادز در مقایسه با سایر پلتفرم‌های تبلیغاتی، به هزینه کم‌تری برای تبلیغات نیازمند است. این ویژگی، خرید ادز تلگرام را به گزینه‌ای ایده‌آل برای کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط تبدیل می‌کند که به دنبال راهی برای افزایش بازدهی تبلیغات خود با بودجه محدود هستند. پرداخت هزینه تبلیغات تلگرام را به عنوان سرمایه‌گذاری و نه هزینه اضافی، در نظر بگیرید.

چرا باید هاردزون را برای خرید تلگرام ادز انتخاب کنید؟

توجه شما را به 5 دلیل که چرا باید خرید بازدید تلگرام ادز را با ما تجربه کنید، جلب می‌کنیم:

  1. تجربه و تخصص: تیم ما دارای تجربه و تخصص در تبلیغات دیجیتال و به‌ویژه تبلیغات تلگرام است. این تجربه به ما این امکان را می‌دهد که بهترین استراتژی‌های تبلیغاتی در این پلتفرم را برای شما ارائه دهیم.
  2. شخصی‌سازی خدمات: ما به‌طور خاص برای نیازها و اهداف تبلیغاتی شما راه‌حل‌های سفارشی و شخصی‌سازی شده طراحی می‌کنیم تا بیشترین بازخورد را دریافت کنید.
  3. دسترسی به داده‌های تحلیلی دقیق: با استفاده از ابزارهای تحلیلی پیشرفته، نتایج کمپین‌های تبلیغاتی را به دقت رصد کرده و به شما سنجیده‌ترین طراح را ارائه می‌دهیم.
  4. کیفیت بالای مخاطبان هدف: ما به شما کمک می‌کنیم تا به مخاطبان هدف با بالاترین کیفیت و بیشترین تعامل دسترسی پیدا کنید تا نتایج کارسازتری از تبلیغات خود بگیرید.
  5. پشتیبانی و مشاوره تخصصی: تیم پشتیبانی ما آماده است تا به سوالات و نیازهای شما پاسخ دهد و در تمام مراحل کنار شما باشد.
خدمات

سرویس 1, سرویس 2

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید تلگرام ads”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالات متداول

از طریق پلتفرم رسمی تبلیغات تلگرام امکان‌پذیر است. با ایجاد یک حساب کاربری در این پلتفرم، طراحی کمپین و سپس تنظیم بودجه، هدف‌گذاری مخاطبان و ایجاد محتوای تبلیغاتی، می‌توانید تبلیغات خود را به کاربران تلگرام نمایش دهید.

بستگی به نوع تبلیغ (کلیکی یا نمایشی)، تعداد کاربران هدف و میزان رقابت متفاوت است.

ما از ابزارهای شناسایی و فیلتر کردن ربات‌ها و حساب‌های جعلی استفاده می‌کنیم تا تبلیغات شما به مخاطبان واقعی و هدف‌گذاری شده برسد.

معیارهای کلیدی شامل نرخ کلیک (CTR)، نرخ تبدیل، هزینه به ازای تبدیل و میزان تعامل با تبلیغات مهم هستند.

محتوای جذاب و بصری، همراه با پیام‌های واضح و دعوت به اقدام (CTA)، معمولاً مؤثرترین نتایج را در تبلیغات تلگرام به همراه دارد.